Які функції має CRM для агентства нерухомості?

У світі рівень конкуренції постійно зростає. І щодня перед агентствами нерухомості з’являються нові завдання, які потребують великої гнучкості та оперативності. Тут СРМ для агентства нерухомості просто незамінна, оскільки вона дозволяє вирішувати досить багато різних питань, але найголовніше – автоматизувати більшість процесів і зробити їх ефективнішими.

Базові переваги

Якщо CRM для нерухомості правильно підібрана, з урахуванням усіх вимог компанії, вона буде приносити максимальну користь. Серед її головних переваг можна виділити такі.

• Раціональний розподіл часу. Система дозволяє автоматизувати рутинні процеси.

• CRM система для агентства нерухомості дає можливість керівництву організацій відстежувати ключові показники та вносити зміни до стратегії роботи компанії.

• Зниження впливу людського фактора, який іноді призводить до помилкових дій.

• Поліпшення взаємодії із клієнтами. Це дуже важливий момент. Завдяки даній технології клієнти швидше отримують зворотний зв’язок і обробка їх даних відбувається максимально оперативно, що підвищує довіру до компанії.

Функціональні можливості

Якщо агентство використовує систему CRM нерухомість продається легше, і збільшується прибуток в організації. Крім того, така система дозволяє зробити діяльність компанії більш ефективною на всіх рівнях.

• Автоматизація документообігу. Є можливість використовувати готові шаблони під час укладання угод, що спрощує їх оформлення.

• Управління базою клієнтів.

• Аналіз попередніх угод та прогнозування продажів.

• Здійснення контролю над роботою співробітників.

• Розміщення та оновлення рекламних оголошень без участі користувача.

Таким чином, будь-яка CRM для агентства нерухомості має бути клієнтоорієнтованою. Тільки так компанія зможе досягти успіху та вийти на стабільний дохід. Ця технологія має широкі можливості, які дозволяють проводити аналіз поточних показників, угод та роботи працівників. Також вона автоматизує більшість процесів.